بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

آنچه برای مجموعه فروشگاه های عطر سفیر اهمیت دارد ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق با بیان ساده به مشتریان خود است چرا که بر این باوریم هر چه شما آگاه تر و اطلاعات شما کامل تر شود به ما نزدیک تر میشوید چرا که فروشگاه های عطرسفیر کلکسیونی از لوکس ترین ، بهترین و اصیل ترین برندهاست . همواره منتظر میزبانی از شما در فروشگاه های عطر سفیر هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

کرم لاغر کننده و حالت دهنده فرم بدن ضد سلولیت (پوست پرتقالی)

عطر سفیر | دوشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۵۲ ب.ظ

 Body Lift Cellulite Control

 Body Lift Cellulite Control :

این محصول یار اصلی شما در اجرای هر برنامه لاغری است تا داشتن بدنی زیبا وبدون نقص را برای شما محیا سازد.Body Lift با تاثیر گذاری روی فازهای مختلف تجمع چربی, ظاهر سلولیتها حتی لجوج ترین آنها را کاهش داده و با تجمع سلولیتهای جدید مقابله می نماید.این محصول همچین قدرت سفت شدن همزمان پوست و تجمع آب را دارد.Body lift می تواند به تنهایی و یا در ترکیب با دیگر محصولات لاین لاغری و Firming کلارنس استفاده شود.


روش استفاده :

صبح و یا عصربا حرکات آرام روی پوست تمیز و خشک از قوزک پا تا کمر ماساژ دهید. تمرکز بیشتری روی ناحیه رانها و باسن داشته باشید .برای افزایش نتیجه لاغری این محصول, استفاده ازتکنیک ماساژ کلارنس که در خود محصول درج شده توصیه می شود .از آنجایی که حالات بخشیدن به بدن و لاغری آن نیاز به تلاشی مضاعف دارد, انجام تمرینات ورزشی منظم و حفظ رژیم غذایی سالم و متعادل در کنار استفاده از محصولات لاغری توصیه می شود. 

فروشگاه آنلاین سفیر

  • عطر سفیر

مدل و یا رفرنس عطر زنانه بن بن ویکتور اند رالف

عطر سفیر | يكشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ب.ظ

مدل و یا رفرنس عطر زنانه بن بن ویکتور اند رالف

Bonbon Viktor&Rolf for women :

رایحه ای غالب از کارامل، این شیرینی دلنواز در دل عطر زنانه بن بن ویکتور اند رالف موج میزند. این عطر زنانه در سال 2014 به طراحی جالب شیشه خود .و به شکل شکلات پیچیده شده در دنیای عطری حضور پیدا کرد. در عطر زنانه بن بن بازیگر نقش اول کارامل است که در به ترتیب در نت ابتدایی با رایحه ی هلو، پرتغال ماندرین و پرتغال احاطه می گردد و در نت میانی به رایحه های یاس و شکوفه های شورانگیز پرتغال پیوند می خورد. این عطر زنانه در نت پایانی خود رایحه ای چوبی از سدر، کهربا، چوب صندل و چوب گایاک (نوعی درخت که از روغن معطر آن در صنعت عطرسازی و صابون سازی استفاده می شود) را به جای خواهد گذاشت.

فروشگاه آنلاین سفیر 

  • عطر سفیر

مدل و یا رفرنس عطر زنانه سی اینتس جورجیو آرمانی

عطر سفیر | شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ق.ظ

عطر زنانه سی اینتس جورجیو آرمانی


Si Intense Giorgio Armani for women :

پس از نسخه اورجینال عطر زنانه سی در سال 2013 کمپانی جورجیو آرمانی در سال 2014 نسخه دیگری از این عطر زنانه را روانه بازار کرد. عطر زنانه سی اینتس با تفسیری تند تر ظاهر شد و در یک نگاه رایحه ای خاص چیپره را ارایه میدهد ( رایحه چیپره زادگاهی مدیترانه ای دارد و حاصل از ترکیب رایحه ترنج، لادن، خزه و نعناع هندی در کنار هم می باشد). این عطر زنانه در نت ابتدایی رایحه ای از انگور سیاه و برگ های در خت مو در کنار رایحه پرتغال ماندرین و پرتغال برگاموت و فریزیا(خویشاوند آفریقایی از خانواده زنبق) را دارد که در نت میانی به رایحه ی نرولی (عصاره ای روغنی که از شکوفه های پرتغال تلخ گرفته می شود و طمعی شیرین دارد) و گل رز می پیوندد. عطر زنانه سی اینتس در نت پایانی خود رایحه ای از نعناع هندی، وانیل و نت های چوبی را به یادگار می گذارد.


فروشگاه آنلاین سفیر


  • عطر سفیر

رژ لب مایع پرودیج کلارنس

عطر سفیر | چهارشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۰۳ ب.ظ

Clarins Gloss Prodige

Clarins Gloss Prodige  :
رژ لب مایع پرودیج نسل جدید گلاس های لب کلارنس است که برق خیره کننده و رنگ و دوام بی نطیری را با هم در آمیخته است. رژ لب مایع پرودیج حاوی ژل بسیار لطیفی است که به هیچ وجه چسبناک نمی باشد و سرشار از روغن دانه های تمشک است که به لب ها حالت داده و آنها را با پرده ای از لطافت و آرامش می پوشاند.
فروشگاه آنلاین سفیر

  • عطر سفیر

مدل و یا رفرنس عطر زنانه سی اچ گرند تور کرولینا هررا

عطر سفیر | سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۳۲ ب.ظ

مدل و یا رفرنس عطر زنانه سی اچ گرند تور کرولینا هررا : CH Grand Tour Carolina Herrera for women


CH Grand Tour Carolina Herrera for women :
تولدی دوباره از عطر زنانه سی اچ (محصول سال 2007) در پاییز سال 2014 توسط کمپانی کرولینا هررا صورت گرفت. نسخه ای لیمیتد ادیشن با نام عطر زنانه سی اچ گرند تور که همانند نسخه ی اورجینال خود تداعی گر سفری قدیمی و لوکس با قطار در آمریکای جنوبی ایست، همچنین پوشش چرمی شیشه عطر نیز به مانند چمدان های شیک این سفر است. عطر زنانه سی اچ گرند تور کرولینا هررا شروعی از نت های مرکبات برزیلی مانند لیمو، گریپ فروت و پرتغال دارد. و در نت میانی به رایحه ی زنبق و شکوفه ای پرتغال مکزیکی پیوند می خورد. عطر زنانه سی اچ گرند تور در نهایت پایانی شیرین از رایحه ی دولچه د لچه (ترکیبی که از حرارت دادن آرام به شیر شیرین گشته، بدست می آید و به رنگ کرم کارامل است و طمعی شیرین دارد) را برای صاحبش به جای می گذارد.

فروشگاه آنلاین سفیر

  • عطر سفیر

مدل و یا رفرنس عطر مردانه سی اچ گرند تور کرولینا هررا

عطر سفیر | دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۲۹ ب.ظ



مدل و یا رفرنس عطر مردانه سی اچ گرند تور کرولینا هررا

CH Men Grand Tour Carolina Herrera for men :

تولدی دوباره از عطر مردانه سی اچ (محصول سال 2007) در پاییز سال 2014 توسط کمپانی کرولینا هررا صورت گرفت. نسخه ای لیمیتد ادیشن با نام عطر مردانه سی اچ گرند تور که همانند نسخه ی اورجینال خود تداعی گر سفری قدیمی و لوکس با قطار در آمریکای جنوبی ایست، همچنین پوشش چرمی شیشه عطر نیز به مانند چمدان های شیک این سفر است. عطر مردانه سی اچ گرند تور کرولینا هررا شروعی از رایحه ی عود و یربا میت (نوعی برگ مانند چای که در آمریکایی جنوبی می روید و از چای مقداری تلخ تر است) دارد. این عطر مردانه در نت میانی رایحه ای ادویه ای از نت های دارچین و جوز(گونه ای از گیاه که میوه ای شبیه نارگیل دارد و از گیاهش ادویه تولید می شود) را ارایه میدهد و در نهایت پایانی از نت های چوب ماهون و جیر را برای صاحبش به جای می گذارد.


فروشگاه آنلاین سفیر


  • عطر سفیر

مدل و یا رفرنس عطر زنانه هایپنوتیک پویزن ادو پرفیوم

عطر سفیر | يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۴۹ ب.ظ

مدل و یا رفرنس عطر زنانه هایپنوتیک پویزن ادو پرفیوم


Hypnotic Poison Eau de Parfum Christian Dior for women :

نسخه اورجینال عطر زنانه هایپنوتیک پویزن در سال 1998 توسط خانه مد کریستین دیور رونمایی گردید از آن پس تاکنون ترکیبات و رایحه های مختلف این عطر جاودانه تولید و روانه بازار می گردد. در سال 2014 نسخه ی ادو پرفیوم این عطر زنانه با به تصویر کشیدن رایحه ای پر رمز و راز و هیجانی تر پا به دنیای دیور گذاشت. رایحه ای مرموز و شرقی که با رایحه ی شیرین وانیل احاطه گشته اشت. عطر زنانه هایپنوتیک پویزن ادو پرفیوم نت بتدایی خود را با رایحه ای شیرین از بادام و شیرین بیان ( ریشه ی گیاهی که در علم طب نیز کاربرد دارد و 50 برابر شیرین تر از شکر است) آغاز می نماید. این عطر زنانه در نت میانی رایحه ی یاس رازقی (و یا یاس عربی) را در کنار شکوفه های پرتغال ارایه می دهد و در نهایت به رایحه ی وانیل و دانه های تونکا در نت پایانی پیوند می خورد . عطر زنانه هایپنوتیک پویزن ادو پرفیوم مناسب استفاده در میهمانی های شبانه می باشد.


فروشگاه آنلاین سفیر

  • عطر سفیر

مدل و یا رفرنس عطر مردانه بلک اکستیریم تروساردی

عطر سفیر | شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ق.ظ

 عطر مردانه بلک اکستیریم تروساردی

Trussardi Black Extreme Trussardi for men :

تمامی آرمان های برند ایتالیایی الاصل تروساردی در عطر مردانه مردانه بلک اکستیریم خلاصه گشته است. قوی، متنوع و اسلحه ای جدید در اغواگری. عطر مردانه بلک اکستیریم در سال 2014 روانه بازار عطری گردید و رایحه ای غالب چرم را در کنار نت های چوبی ارایه می دهد. این عطر مردانه نت ابتدایی خود را از رایحه ی درخشان لیمو و خنکای نت های دریایی آغاز می نماید و در نت میانی به رایحه ی انگور سیاه و رایحه ی مدرن زنبق ایتالیایی پیوند می خورد. عطر مردانه بلک اکستیریم تروساردی در نهایت رایحه ی چرم را در کنار رایحه ی نعناع هندی، وتیور(گیاهی که در هندوستان جهت گرفتن روغن پرورش داده می شود و این روغن معطر در صنعت عطرسازی کاربرد دارد ) را بر روی پوست به جا خواهد گذاشت.


فروشگاه آنلاین سفیر

  • عطر سفیر

مدل و یا رفرنس عطر زنانه رزا نوبل آکوا دی پارما

عطر سفیر | چهارشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸ ب.ظ
عطر زنانه رزا نوبل آکوا دی پارما

 Rosa Nobile Acqua di Parma for women

در سال 2014 کمپانی ایتالیایی الاصل اکوا دی پارما مجوعه نوبل خود را با عطر زنانه دیگری که در آن گل رز بازیگر نقش اول است، آراست که گل سرسبد سری نوبل گردید. کمپانی آکوا دی پارما نام رزا نوبل را برای این عطر زنانه گزید و ترکیبات رایحه ای غالب آن شامل رایحه گل های رزی ایست که تنها در ایتالیا می روید. عطر زنانه رزا نوبل در نت ابتدایی ترکیبات ترنج و نارنگی ماندرین را که امضای عطر های کمپانی گردیده را در کنار فلفل سیاه دارد . این عطر زنانه در نت میانی رایحه گل رز ایتالیایی را به همراه گل موگه، بنفشه و گل صد تومانی دارد.عطر زنانه رزا نوبل نت پایانی خود را از نت های چوبی، سدر و عنبر ارایه می دهد.


  • عطر سفیر

مدل و یا رفرنس عطر زنانه سی اچ سابلایم

عطر سفیر | سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۰۰ ب.ظ

 عطر زنانه سی اچ سابلایم

مدل و یا رفرنس عطر زنانه سی اچ سابلایم : CH Eau De Parfum Sublime Carolina Herrera for women

تفسیری مدرن از زنی شاد، جذاب و کاریزمایتک در پرده ای از اسرار در پس شیشه ی عطر زنانه سی اچ سابلایم خفته است. این عطر زنانه صاحبش را در قدرتی وصف ناپذیر و خاص از جذابیت و تمنا غرق می کند. عطر زنانه سی اچ سابلایم سفر شاد و در عین حال مرموز خود را از رایحه های ترنج و گل ساعتی آغاز نموده و در نت پایه به رایحه ی گل لوکس وگرانبهای ارکیده و رز میپیوندد و در نهایت ترکیبات نعناع هندی، کهربا و خزه در پوششی از رایحه ی چرم، عطر و بویی منحصر به فرد دارد را به جا می گذارد. عطر زنانه سی اچ سابلایم اثر شکوهمند کمپانی کرولینا هررا در سال 2013 بوده و برای استفاده در تمامی فصول مناسب است.


فروشگاه آنلاین سفیر


  • عطر سفیر