بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

آنچه برای مجموعه فروشگاه های عطر سفیر اهمیت دارد ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق با بیان ساده به مشتریان خود است چرا که بر این باوریم هر چه شما آگاه تر و اطلاعات شما کامل تر شود به ما نزدیک تر میشوید چرا که فروشگاه های عطرسفیر کلکسیونی از لوکس ترین ، بهترین و اصیل ترین برندهاست . همواره منتظر میزبانی از شما در فروشگاه های عطر سفیر هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

بیشترین میزان مصرف لوازم آرایش در کدام کشور جهان می باشد؟

عطر سفیر | چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳ ق.ظ

به گزارش "ام‌بی‌ای‌نیوز" ،در بررسی صورت گرفته در میان زنان جهان، ژاپن با 84 درصد مصرف‌کننده اولین مصرف‌کننده لوازم آرایشی در جهان است.

پرتوریکو با 83 درصد و ایرلند جنوبی نیز با 78 درصد دومین و سومین کشورهایی هستند که بیشترین مصرف‌کنندگان لوازم آرایشی می باشند.

بر اساس آمار دریافتی، ایران با داشتن 67 درصد مصرف‌کننده لوازم آرایشی وگریم رتبه 6 جهانی و رتبه دوم خاورمیانه را به نام خود ثبت کرده است.

گفتنی است؛ رتبه اول خاورمیانه در استفاده از لوازم آرایشی با 71 درصد مصرف‌کننده به کشور عربستان اختصاص دارد.


مرجع خبر: دپارتمان تجارت الکترونیک فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

  • عطر سفیر

ایو سن لوران نسخه ادوتوالت بلک اپیوم را رونمایی خواهد نمود

عطر سفیر | سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۴ ب.ظ


پس از موفقیت چشمگیر عطر زنانه بلک اپیوم در سال 2014 کمپانی ایو سن لوران نسخه ی دیگری از این عطر را در ماه اگوست 2015 رونمایی خواهد نمود. این عطر جدید، نسخه ادو توالت عطر بلک اپیوم بوده و در همان شیشه نسخه اورجینال خود طراحی شده با این تفاوت که رفلکس های صورتی در شیشه عطر مشخص کننده این رفرنس ایو سن لوران خواهد بود. 

از نظر ترکیبات رایحه ای نیز، تغییرات جزیی در نت های اصلی نسخه قبل را شاهد هستیم.

 اینبار قهوه در ترکیبی تازه تر از نت های میوه ای و گل ها و برگ های چای ظاهر خواهد شده و وجود شکوفه های پرتغال شیرین باعث به وجود آمدن رایحه ای گلی تر نسبت به نسخه بلک اپیوم سال قبل شده است.


مرجع خبر: دپارتمان تجارت الکترونیک فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

  • عطر سفیر

عطر جدید آرمانی- عطر مردانه آکوا دی جیو پروفومو

عطر سفیر | سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۹ ب.ظ

پس از گذشت تقریبا 20 سال از رونمایی اولین نسخه عطر مردانه آکوا دی جیو در سال 1996، کمپانی جورجیو آرمانی نسخه جدید این عطر محبوب مردانه را در ماه فوریه سال 2015 روانه بازار نمود. این نسخه خاطرات سواحل آرامش بخش مدیترانه که الهام بخش جورجیو آرمانی در ساخت عطر مردانه آکوا دی جیو گشته بود را برهم می زند و تلاقی موج های خروشان با سنگ های مشکی ساحل را مصور می سازد.رایحه عطر مردانه آکوا دی جیو پروفومو نیز نسبت به نسخه اورجینال خود مقداری تندتر گشته است با این حال همانند نسخه اصلی در خانواده بویایی آروماتیک و آکواتیک(نت های برآمده از آب) جای دارد و برای استفاده در فصل تابستان پیشنهاد می شود.

خرید در :http://www.safirperfumery.com


  • عطر سفیر

ویتامین ناشناخته K2 و اثرات آن در سلامت زنان

عطر سفیر | يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱ ب.ظ

بدن انسان برای داشتن فعالیت سالم و منظم به انواع ویتامین ها ، مواد معدنی و اسید های چرب نیاز دارد و عموما با کمبود این موارد بیماری ها نمایان می گردند ولی از آنجایی که بدن انسان فوق العاده انعطاف پذیر است شاید سال ها طول بکشد تا اعلام کمبود ویتامینی خاص در بدن نمایان گردد. این علایم عموما با کمبود انرژی، تغییرات در پوست، اختلالات هورمونی، درد مفاصل، مشکلات گوارشی و احساس ضعف عمومی مشاهده می گردند.

مقاله امروز ما در رابطه با شناخت ویتامین k2 و اهمیت این ویتامین در سلامت است:

نکته جاب در مورد ویتامین k2 این است که تا سال 1997 محققان نیز از اهمیت این ویتامین بر سلامت انسان آگاه نبودند، این در حالی بود که عموما ویتامینk1  (که در برگ های سبز کلم پیچ و اسفناج به وفور یافت شده و ویتامین بسیار مهم در انعقاد خون می باشد) را می شناختند و حتی نامی از ویتامین k2 را نشینده بودند. وظیفه این ویتامین تخصیص درست مکان قرارگیری کلسیم در بدن انسان می باشد یعنی رساندن این ویتامین به نقاط مورد نیاز بدن و منتقل کردن آن از نقاطی که به آن متعلق نسیت. ویتامین k2 این کار را در تعامل با دو ویتامین A و D انجام میدهد.

ویتامین k2 در چندین عملکرد بدن انسان نقش حیاتی دارد ولی مخصوصا برای زنان مهم است.این ویتامین در پیشگیری از چروک های پوستی گرفته تا سرطان مهره گمشده در سلامت زنان است . اکثر زنان داروهای مکمل کلسیم مصرف نمی کنند ولی توسط ویتامین k2 می توانند کلسیم بدن را به نقاط مورد نیاز این ویتامین هدایت کنند.

سلامت دندان ها، عروق، استخوان ها، پوست همه و همه ارمغان این ویتامین می باشد.

بهترین منابع ویتامین k2

منابع غذایی طبیعی بهترین منابع ویتامین هستند، ولی از آنجا که منابع طبیعی ویتامین k2 طبق لیست زیر عموما مصرف نمی شوند شما می توانید قرص های مکمل ویتامین k2 در رژیم غذایی خود قرار دهید.

1. ناتو (دانه های تخمیر یافته سویا )

2.کبد غاز 

3.محصولات لبنی حیواناتی که گیاهان تازه میخورند (شیر، کره و روغن حیوانی)

4.انواع پنیر: پنیر گودا بیشترین میزان این ویتامین را داراست ، اما هر پنیری که از حیوانی که با گیاهان تازه تغذیه شده نیز بدست آید شامل ویتامین k2 است.

5.زرده تخم مرغ

خواندن کامل مقاله در :www.safirperfumery.com/articles
  • عطر سفیر




کمپانی آزارو عطر مردانه  کروم را در سال 1996 تولید کرده و پس از آن با نسخه های جدید، هر ساله این عطر مردانه را در مرکز توجه نگاه داشته است.  آزارو امسال نیز درست قبل از فصل تابستان عطر مردانه کروم اینتس را رونمایی نمود. این نسخه همچنان در شیشه اورجینال آزارو کروم طراحی شده با این تفاوت که رنگ عطر از نسخه های دیگر تیره تر گشته و این تفاوت رنگ بیانگر ترکیب رایحه ای قوی تری می گردد. خانواده بویایی عطر مردانه کروم اینتس ادویه ای وچوبی ایست و مانند سایر نسخه های عطر آزارو کروم با رایحه ی خنک خود مناسب فصول گرم سال می باشد.

منبع خبر :www.safirperfumery.com

  • عطر سفیر