بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

آنچه برای مجموعه فروشگاه های عطر سفیر اهمیت دارد ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق با بیان ساده به مشتریان خود است چرا که بر این باوریم هر چه شما آگاه تر و اطلاعات شما کامل تر شود به ما نزدیک تر میشوید چرا که فروشگاه های عطرسفیر کلکسیونی از لوکس ترین ، بهترین و اصیل ترین برندهاست . همواره منتظر میزبانی از شما در فروشگاه های عطر سفیر هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مراقبت از پاها

عطر سفیر | دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ق.ظ


همانگونکه از قدیم گفته اند پاها قلب دوم ما هستند و احتیاج به مراقبت و رسیدگی دارند. خیلی از ما به پاهایمان بی توجهیم و به آنها خوب رسیدگی نمی کنیم و با این حساب، دیگر جای تعجب نیست که از ناراحتی های متعدد پا رنج ببریم. بسیاری از مواقع خستگی و ناراحتی ما به دلیل وجود مشکل در پاهایمان می باشد.پس در اینجا به چند نکته ساده در مراقبت از پاها می پردازیم .

- مطمئنا مراقبت مرتب از پوست پا باید شامل شست وشوی روزانه باشد. پس از شست وشو، پاها و بین انگشتان تان را به دقت و به طور کامل خشک کنید. بلافاصله تا پاها کاملا خشک نشده اند، کفش نپوشید. قارچ پا و باکتری، محیط گرم و مرطوب را دوست دارند.

- پاها غدد عرق زیاد و فعالی دارند و غدد چربی آنها نسبتا کم است و بنابراین خشکی پا ممکن است مشکل ایجاد کند (در کف پا غدد چربی وجود ندارد). مالیدن کِرِم روزانه برای خشکی مفرط پا مفید است. همچنین بهتر است از فرآورده های مخصوص پا که اثر خنک کنندگی و طراوت افزایی دارند، استفاده شود.

- حداقل هفته ای یک بار هنگام استحمام توجه ویژه ای به پاهایتان داشته باشید. پس از آنکه پا به وسیله آب گرم نرم شد، به ملایمت، نواحی ضخیم و ناهموار کف و پاشنه را با یک سنگ پا، تمیز و صاف کنید و سپس کِرِم بمالید. 

- پودر پا از سایش پا پیشگیری کرده و عرق را نیز جذب می کند. پودر پا شبیه پودر بدن است. علاوه بر اینکه ترکیب سنگین تری داشته و قدرت جذب آن بیشتر است، حاوی مواد ضدعفونی کننده و قابض نیز هست.

- کوتاه کردن ناخن ها، سعی کنید ناخن های پا را مرتبا کوتاه کنید و گوشه های آن را گرد نکنید و بگذارید صاف بافی بماند و مراقبت باشید که ناخن ها را از انتها کوتاه نکنید.

- پاها در سراسر روز با تحمل وزن ما در درون کفش و جوراب تحت فشار قرار دارند و فرصت تنفس کردن ندارند. در اثر فعالیت غـدد عرق تـراوش شده ایجاد بوی بد می کند. جهت رفع بوی بد پاها هر شب پاهای خود را با آب لیمو ترش به مدت چند دقیقه ماساژ دهید و بخوابید برای درمان بوی بد کفش خود، پاها را بعد از ماساژ صبح نشویید و کمی پودر جوش شیرین در کفش های خود بریزید.

- و در پایان و از همه مهمتر استفاده و پوشیدن  کفش های راحت و با اندازه مناسب پاهایتان را فراموش نکنید.

خواندن مقالات بیشتر در : http://www.safirperfumery.com/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی