بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

آنچه برای مجموعه فروشگاه های عطر سفیر اهمیت دارد ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق با بیان ساده به مشتریان خود است چرا که بر این باوریم هر چه شما آگاه تر و اطلاعات شما کامل تر شود به ما نزدیک تر میشوید چرا که فروشگاه های عطرسفیر کلکسیونی از لوکس ترین ، بهترین و اصیل ترین برندهاست . همواره منتظر میزبانی از شما در فروشگاه های عطر سفیر هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

انریکه ایگلسیاس آدرنالین تان را بالا می برد

عطر سفیر | شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۱۲ ق.ظ


بالاخره انریکه ایگلسیاس نیز در پی همکاری با کمپانی عطر سازی فرانسوی کوتی  (Coty Inc.)اولین عطر مردانه خود به نام آدرنالین را در اواسط امسال (سال 2014) روانه بازار عطر ها کرد.این خواننده مشهور اسپانیایی که لقب پادشاه لاتین را به خود اختصاص داده، با الهام از حرارت داغ و رومانتیک فرهنگ لاتین به عطر مردانه جدید خود جان بخشیده و آن را بسیار پرانرژی و جسور توصیف می کند. جسارت در شیشه این عطر مردانه نیز مشهود است . عطر مردانه آدرنالین انریکه در شیشه ای قرمز و دو اندازه 30 و 50 میلی لیتری و با لوسیون های بدن و صورت حسی پرشور را رقم میزند.

به نقل از وب سایت رسمی فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی