بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

آنچه برای مجموعه فروشگاه های عطر سفیر اهمیت دارد ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق با بیان ساده به مشتریان خود است چرا که بر این باوریم هر چه شما آگاه تر و اطلاعات شما کامل تر شود به ما نزدیک تر میشوید چرا که فروشگاه های عطرسفیر کلکسیونی از لوکس ترین ، بهترین و اصیل ترین برندهاست . همواره منتظر میزبانی از شما در فروشگاه های عطر سفیر هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نکاتی در نگهداری مو

عطر سفیر | دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۳۳ ب.ظ


نازک شدن تار های مو، شکنندگی، ریزش و سفید شدن موها مشکلاتی هستند که خانم ها همواره با آنها گلاویز بوده اند. پیر شدن مو غالبا در سن 30 سالگی و با افزایش رنگ آمیزی مو ها آغاز شده و در صورت جدی نگرفتن آن تبدیل به بزرگترین کابوس هر زن یعنی از دست دادن گیسوان زیبای او می شود. در زیر به چندین راه حل برای جلوگیری از پیر شدن موهایتان اشاره خواهیم داشت :

حجم شامپو مصرفی تان را کاهش دهید : استفاده بیش از حد از شامپو سبب حذف چربی های لازم جهت جلوگیری از شکنندگی و همچنین درخشش مو می شود و با خشک کردن تارهای مو، شرایط شکنندگی مو ها را فراهم می کند. توصیه می شود شامپو را فقط به ریشه بزنید و حتما از نرم کننده ها استفاده کنید.

با موهای خیس خود با ملایمت رفتار کنید : موهای خیس شکننده ترند به همین علت شانه کردن و یا خشک کردن موها با حوله به هیچ وجه نباید انجام شود. شانه کردن موها را در حمام به همراه نرم کننده و شانه ای با دندانه های بزرگ انجام دهید و 2 یا 3 بار در هفته قبل از حمام از روغن نارگیل یا آفتاب گردان استفاده کنید.

حرارت وارده به موهایتان را کاهش دهید : سشوارها، اتوهای مو، فرکننده های مو با درجه حرارت های بسیار بالا قاتلان موهای شما هستند. یا باید پیرایش موهایتان را با این دستگاه ها به کنار گذاشته که به احتمال قوی امکان پذیر نیست و یا قبل از استفاده از آن ها موهایتان را با اسپری های محافظ مو، به خوبی حفاظت نمایید .توصیه می شود برای اتوهای مو حتما مدل های سرامیکی را انتخاب کنید.

از ریزش مو جلوگیری کنید : ریزش مو اتفاقی ایست که در سن 50 سالگی و یا زودتر اتفاق می افتد برای جلوگیری از این اتفاق پیشنهاد می شود که موهای خود را با شامپوهایی با PH پایین شستشو دهید. در اینجا جا دارد به تفکر اشتباه بسیاری از مردم که شانه زدن را موجب ریزش مو می دانند اشاره کنیم و خاطر نشان سازیم که علت ریزش مو در مشکلات ریشه مو پنهان است و به عوامل فیزیکی مانند شانه زدن مرتبط نمی باشد. عوامل دیگر و محرک ریزش مو رنگ کردن، صاف کردن و درست کردن افراطی موها می باشد.

از بستن سفت موهایتان به شدت اجتناب کنید : بافت ها، دم اسبی ها و ربان های محکم با فشاری که به ریشه مو وارد می کنند، ایده های بسیار بدی برای مو هایتان می باشند. بافت های نرم و سبک موهایتان را سالم تر نگاه می دارند. استفاده از محصولات سفت کننده مو مانند ژل ها، اسپری های سفت کننده مو و موس های حاوی الکل را تاحد ممکن کاهش و یا قطع کنید.

شروع به محافظت از رنگ مو هایتان نمایید : برای این منظور چندین کار را می توانید انجام دهید به طور مثال با استفاده از فیلتر های نصب شونده بر روی دوش حمام تان کلر و سایر مواد معدنی را از آب حذف نمایید. از خرید رنگ موهایی که در 5 ردیف اول ترکیباتشان الکل وجود دارد پرهیز کنید زیرا سبب خشک شدن بیشتر مو می شوند. در تابستان از اسپری های مخصوص مو و حاوی SPF  استفاده کنید. ماهیانه یکبار از ماسک موهای خانگی استفاده کنید این ماسک ها با پر شدن در قسمت های آسیب دیده مو، سبب براقیت موهای شما خواهند شد.

به نقل از وب سایت رسمی فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

نظرات  (۲)

  • خرید ملک در ترکیه
  • ممنون نکات خوبی بود
    بسیار خوب و عالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی