بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

آنچه برای مجموعه فروشگاه های عطر سفیر اهمیت دارد ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق با بیان ساده به مشتریان خود است چرا که بر این باوریم هر چه شما آگاه تر و اطلاعات شما کامل تر شود به ما نزدیک تر میشوید چرا که فروشگاه های عطرسفیر کلکسیونی از لوکس ترین ، بهترین و اصیل ترین برندهاست . همواره منتظر میزبانی از شما در فروشگاه های عطر سفیر هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

کمپانی پلیس سری عطر های اسکلت خود را استتار می نماید

عطر سفیر | دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۲۷ ب.ظ

عطر مردانه تو بی کاموفلاژ

کمپانی پلیس سری عطرهای محبوب "تو بی" را در سال 2015 با عطر مردانه دیگری به نام عطر تو بی کاموفلاژ (لغت کاموفلاژ به معنی استتار می باشد) دنبال خواهد نمود. این عطر مردانه با ایده ی جالب و مدرن و رایحه ای قوی در غالب شیشه پیشین مجموعه و به شکل اسکلت های جمجمه اینبار با رنگ های مات ارتشی ظاهر خواهد شد و حس استتار را تداعی خواهد نمود. عطر مردانه تو بی کاموفلاژ برای آقایان مدرن و سنین 18 تا 35 سال طراحی شده و رایحه ای شرقی و فوگر (رایحه ایست از خانواده بویایی سرخس می باشد که بیشتر بوی چمن کوتاه شده و فشرده شده را میدهد) دارد.

منبع خبر : دپارتمان تجارت الکترونیک فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

www.safirperfumery.com

  • عطر سفیر

ماسک مو (رنگساژ) مجیک سی سی هیر کیر

عطر سفیر | پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۳۵ ق.ظ

MAGICA CC HAIR CARE AND COLOUR :

این ماسک مو مخلوطی از ترکیب رنگدانه های تیره و روشن طبیعی و فوق العاده براق با سطوح مختلفی از رنگ که کاملا بی ضرر می باشد . این رنگدانه ها بر روی سطح مو بدون تغییر ساختار آن تاثیر گذاشته و رنگ مو را تغییر می دهد. ماسک مو  مجیک سی سی قابل استفاده بر روی انواع مو طبیعی، رنگ شده ، دکلره شده و حتی موهای وز می باشد.این محصول مناسب استفاده برای آقایان نیز می باشد.

روش استفاده :

بعد از استفاده از شامپو های عادی خود، مو را آبگیری نموده سپس با دستکش های موجود در جعبه ماسک مو ، موهای خود را از ریشه تا نوک مو به ماسک آغشته نمایید و به آرامی ماساژ داده و موها را شانه کنید. ماسک را به مدت 5-15 دقیقه بر اساس نیاز به تغییر رنگ، بر روی مو قرارداده و سپس آبکشی نمایید.اینکار بعد از 4 یا 5 بار شستشو مجددا تکرار گردد.

فروشگاه آنلاین سفیر

  • عطر سفیر

مدل و یا رفرنس عطر زنانه استارز موسکینو

عطر سفیر | سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۲۳ ب.ظ

 Stars Moschino for women :

در سال 2014 کمپانی موسکینو عطر جدید خود به نام عطر زنانه استرز را به دنیای عطری معرفی نمود. این عطر زنانه به مانند جشن گل ها می ماند و در نت ابتدایی ضرب آهنگی زیبا و ظریف از رایحه لیمو، گل رز و گل صد تومانی می نوازد. عطر زنانه استارز در نت میانی به رایحه ی زنبق، شکوفه های پرتغال و گل ب یاس می پیوندد . این عطر زنانه نت پایانی خود را با نت های چوبی دیرفت وود(به چوب های شناور بر آب گفته می شود و یا چوبیکه در ساحل پیدا می شود)، وتیور(گیاهی که در هندوستان جهت گرفتن روغن پرورش داده می شود و این روغن معطر در صنعت عطرسازی کاربرد دارد ) و کهربا به پایان می رساند.

فروشگاه آنلاین سفیر

  • عطر سفیر

رژگونه های برنزه کلی استار

عطر سفیر | يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۳۲ ب.ظ

رژگونه برنزه کلی استار : Collistar Bronzing Powder – Blusher  

رژگونه برنزه کلی استار به سبکی هوا بوده و با تکنیکی خاص با دو عملکرد مجزا به وجود آمده است. ابتدا رژگونه و پودر برنزه به چهره شما رنگی طبیعی و بسیار درخشان می دهد و در مرحله دوم حضور رنگدانه های مرواریدی باعث شکوه این رژگونه می گردند. رژگونه برنزه کلی استار حاوی روغن جوجوبا، ویتامین E و فیاتر های UV برای آبرسانی و محافظت پوست می باشد.


رژگونه برنزه سیلک افکت کلی استار : Collistar Silk Effect Bronzing Powder

رژگونه برنزه سیلک افکت کلی استار به دلیل عملکرد استثنایی آن پرفروش ترین پودر برنزه در صنعت آرایشی می باشد. این پودر برنزه با استفاده از ذرات بسیار ریز، به چهره درخشش و رنگ برنزه طبیعی می بخشد و به دلیل وجود آمینو اسید ها، پوست را آبرسانی و محافظت می نماید.

فروشگاه آنلاین سفیر

  • عطر سفیر

پودر فشرده سیلک افکت کلی استار

عطر سفیر | شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۲۹ ب.ظ

پودر فشرده سیلک افکت کلی استار

Collistar Silk Effect Compact Powder :

 پودر فشرده سیلک بسیار سبک بوده و باعث دوام آرایش می گردد. این پودر فشرده پوست را مات و مخملی نموده و با داشتن هیالورنیک اسید، ویتامین E و فیلتر های UV تمامی نقوص پوست را پوشانده و آن را صاف و یکدست می نماید.این پودر در 4 رنگ موجود بوده و به دلیل داشتن رنگدانه ها در فرمول خود، پوستی صاف و بی نقض را ارایه میدهد.

فروشگاه آنلاین سفیر

  • عطر سفیر

مدل و یا رفرنس عطر زنانه ولنتینا رزا اسولوتو ولنتینو

عطر سفیر | يكشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۱۵ ب.ظ

مدل و یا رفرنس عطر زنانه ولنتینا رزا اسولوتو ولنتینو

 Valentina Rosa Assoluto Valentino for women :

در سال 2011 حکایتی ظریف از رایحه ای رومانتیک توسط عطر زنانه ولنتیتا که با گل هایی برجسته بر روی شیشه به تصویر کشیده شده بود، نقل گردید. موفقیت این عطر زنانه در سال های پی در پی توسط نسخه های متفاوت این عطر نیز دنبال گردید. در سال 2014 نسخه ای شرقی از این مجموعه به نام عطر زنانه ولنتینا رزا اسولوتو متولد گردید. در این عطر زنانه تمرکز خاصی بر عناصر شرقی از محتویات عطر گرفته تا رنگ بنفش تیره شیشه عطر، وجود دارد. عطر زنانه ولنتینا رزا اسولوتو نت ابتدایی خود را از رایحه ی رز، تمشک و زعفران آغاز می نماید. در قلب این عطر زنانه انواع رز بلغاری و کالیفرنیایی در کنار شکوفه های پرتغال خودنمایی می کنند. عطر زنانه رزا اسولوتو در انتها رایحه ای شیرین از نت های شکلاتی، چوبی و نعناع هندی را به جا می گذارد.

فروشگاه آنلاین سفیر


  • عطر سفیر

مدل و یا رفرنس عطر زنانه فن دی فندی لدر اسنس

عطر سفیر | چهارشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۴۶ ب.ظ

مدل و یا رفرنس عطر زنانه فن دی فندی لدر اسنس

 Fan di Fendi Leather Essence Fendi for women :

در سال 2014 کمپانی فندی با هدف ارایه ی رایحه ای چرمی برای بانوان، عطر زنانه فن دی فندی لدر اسنس را روانه بازار عطری نمود. این عطر زنانه در خانواده بویایی چرمی قرار دارد و نت ابتدایی خود را از ترکیب رایحه ی پرتغال ماندرین و صمغ لامی(گونه ای گیاهی که صمغ معطرش در صنعت عطرسازی کاربرد دارد) آغاز می نماید. در قلب عطر زنانه فن دی فندی لدر اسنس رایحه ی اصلی و غالب عطر، رایحه ی چرم در ترکیبی زیبا با گل رز جریان دارد. این عطر زنانه در پایان رایحه ای شیرین وانیل، دانه های تونکا و مشک را بر جای می گذارد.


فروشگاه آنلاین سفیر


  • عطر سفیر

کرم پودر آنتی ایج لیفتینگ اس پی اف 10 کلی استار

عطر سفیر | دوشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۲۷ ب.ظ



Anti-Age Lifting Foundation SPF 10 Collistar :

کرم پودر آنتی ایج لیفتینگ کلی استار محصولی ایست با خاصیت درمانی و تاثیر جوان کننده فوری که به پوست انرژی می بخشد. این کرم پودر بافتی کرمی داشته و پوست را نرم نموده و خطوط ریز را باز می کند و آثار خستگی را از چهره محو می نماید. کرم پودر آنتی ایج لیفتینگ ضد آب بوده و دوام طولانی مدت آرایش را تضمین می نماید. این کرم پودر همراه با اس پی اف 10 می باشد.


فروشگاه آنلاین سفیر

  • عطر سفیر

مدل و یا رفرنس عطر زنانه اروس پور فم

عطر سفیر | يكشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۴۰ ب.ظ

Eros Pour Femme Versace for women :

پس از موفقیت عطر مردانه اروس در سال 2012 همتای زنانه این رفرنس به نام عطر زنانه اروس پور فم در سال 2014 ورودی شکوهمند به دنیای عطری نمود. این عطر زنانه در شیشه ای کاملا طلایی و با نمادهایی از یونان باستان نقش الهه ی عشق باستان، اروس را بازی می نماید. عطر زنانه اروس در نت ابتدایی رایحه ای از انار، لیمو سیسیلی و ترنج را ارایه میدهد و در نت میانی به رایحه ای غالب از رایحه ی یاس و گل صد تومانی و شکوفه های پرشور لیمو می پیوندد. این عطر زنانه در نت پایانی خود رایحه ی مشک، نت های چوبی و چوب صندل را به جا می گذارد.

فروشگاه آنلاین سفیر


  • عطر سفیر

موس برنزه کننده قوی صورت ( رنگی )

عطر سفیر | شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷ ب.ظ

 موس برنزه کننده قوی صورت ( رنگی )

Intense Bronze Self-Tanning Tint : 

 به محض استفاده ، موس برنزه کننده قوی صورت رنگدار، رنگ طلایی و زیبایی همانند آفتاب گرفتن را به پوست می دهد و فقط در عرض چند ساعت پوست ، رنگ تیره خود را گسترش داده و با گذر زمان رنگ برنزه و طبیعی را برای شما به وجود می آورد. 


 روش استفاده :

موس برنزه کننده قوی صورت روش استفاده بسیار آسانی دارد و ظاهر برنز طبیعی را برای شما به وجود می آورد. آنها را روی پوست صورت و دکلته به سرعت پخش نمایید و از برخورد با خط رویش مو و ابروها اجتناب کنید و در حین استفاده از موس برنزه کننده قوی صورت از پد پنبه ای استفاده نمایید. بلافاصله بعد از استفاده دست ها را بشویید . قبل از پوشیدن لباس صبر نمایید. 


فروشگاه آنلاین سفیر

  • عطر سفیر