بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

آنچه برای مجموعه فروشگاه های عطر سفیر اهمیت دارد ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق با بیان ساده به مشتریان خود است چرا که بر این باوریم هر چه شما آگاه تر و اطلاعات شما کامل تر شود به ما نزدیک تر میشوید چرا که فروشگاه های عطرسفیر کلکسیونی از لوکس ترین ، بهترین و اصیل ترین برندهاست . همواره منتظر میزبانی از شما در فروشگاه های عطر سفیر هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مدل و یا رفرنس عطر مردانه بلک اکستیریم تروساردی

عطر سفیر | شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ق.ظ

 عطر مردانه بلک اکستیریم تروساردی

Trussardi Black Extreme Trussardi for men :

تمامی آرمان های برند ایتالیایی الاصل تروساردی در عطر مردانه مردانه بلک اکستیریم خلاصه گشته است. قوی، متنوع و اسلحه ای جدید در اغواگری. عطر مردانه بلک اکستیریم در سال 2014 روانه بازار عطری گردید و رایحه ای غالب چرم را در کنار نت های چوبی ارایه می دهد. این عطر مردانه نت ابتدایی خود را از رایحه ی درخشان لیمو و خنکای نت های دریایی آغاز می نماید و در نت میانی به رایحه ی انگور سیاه و رایحه ی مدرن زنبق ایتالیایی پیوند می خورد. عطر مردانه بلک اکستیریم تروساردی در نهایت رایحه ی چرم را در کنار رایحه ی نعناع هندی، وتیور(گیاهی که در هندوستان جهت گرفتن روغن پرورش داده می شود و این روغن معطر در صنعت عطرسازی کاربرد دارد ) را بر روی پوست به جا خواهد گذاشت.


فروشگاه آنلاین سفیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی