بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

آنچه برای مجموعه فروشگاه های عطر سفیر اهمیت دارد ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق با بیان ساده به مشتریان خود است چرا که بر این باوریم هر چه شما آگاه تر و اطلاعات شما کامل تر شود به ما نزدیک تر میشوید چرا که فروشگاه های عطرسفیر کلکسیونی از لوکس ترین ، بهترین و اصیل ترین برندهاست . همواره منتظر میزبانی از شما در فروشگاه های عطر سفیر هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

رفرنس و یا مدل عطر مردانه سینر پلیس

عطر سفیر | دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲ ب.ظ

The Sinner Police for men

در سال 2014 برند خوش ذوق پلیس زوج عطری دیگری را روانه بازار کرد که از همان ایده و روند جاری در مجموعه پلیس پیروی میکند نگاهی که منتج به خلق عطر هایی مانند عطر مردانه پلیس آیکون و یا شاهکار های خانواده عطر های تو بی شد. پلیس در این مجموعه عطر که هم در غالب عطر مردانه و هم در غالب عطر زنانه روانه بازار شده است ، سرکشی و  عصیان  را خصیصه بارز این زوج از خانواده پلیس ساخته و در غالب زوج عطر سینر به تصویر کشیده است. هر دو عطر ظاهری مشابه و شبیه دستبند مجرمین دارند ، در عطر مردانه سینر پلیس رایحه ها در نت ابتدایی با رایحه ادویه ها و نت های سبز آغاز می شود . نت میانی عطر مردانه سینر پلیس سولو یی از رایحه چوب است و در نت انتهایی این عطر مردانه رایحه کهربا به تنهایی قرار دارد.

فروشگاه آنلاین سفیر

نظرات  (۱)

من قصد خرید از شعبه فرشته - ولیعصر دارم شما کی باز می کنید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی