بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

آنچه برای مجموعه فروشگاه های عطر سفیر اهمیت دارد ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق با بیان ساده به مشتریان خود است چرا که بر این باوریم هر چه شما آگاه تر و اطلاعات شما کامل تر شود به ما نزدیک تر میشوید چرا که فروشگاه های عطرسفیر کلکسیونی از لوکس ترین ، بهترین و اصیل ترین برندهاست . همواره منتظر میزبانی از شما در فروشگاه های عطر سفیر هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تفاوت بین BB Cream و CC Cream و DD Craem

عطر سفیر | دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۵۵ ب.ظ

تفاوت بین , BB Cream CC Cream  و  DD Craem


اگر اخیرا به فروشگاه  آرایشی و یا داروخانه برای خرید کرم مراجعه کرده باشید احتمالا به الفبای جدیدی در دنیای آرایشی و زیبایی تحت عناوین BB,CC  و به زودی DD در کنار انواع کرم پودر و مرطوب کننده ها مواجه خواهید شد. حال تفاوت این کرم ها چیست و کدام مناسب پوست شماست؟

مرطوب کننده های رنگی (TINTED MOISTURIZER)

نام این نوع کرم تا حدی کارایی آن را توضیح میدهد. این محصول ضمن خاصیت مرطوب کنندگی مقداری رنگ نیز به پوست شما میدهد و این رنگ ها معمولا طبیعی هستند. به نظر می آید که این گروه کم کم به خواب زمستانی فرو خواهند رفت زیرا محصول جدیدی از این گروه روانه بازار نشده و کرم های الفباتیک BB,CC,DD  جای آن را خواهند گرفت.

کرم بی بی : (BB CREAM)

BBمخفف Blemish Balm  یا بالم لک می باشد. این کرم ها در دو سال اخیر بسیار شهرت یافته اند. کرم بی بی علاوه بر خاصیت پوشانندگی حاوی SPF وآنتی اکسیدان نیز می باشند و بدین وسیله مراقبت از پوست را نیز انجام میدهند. این محصولات از کرم پودر سبکتر بوده و نسبت به مرطوب کننده های رنگی سنگین تر می باشند.از سایر خواص این کرم ها به خاصیت ضد پیری، روشن تر کردن پوست نیزمی توان اشاره کرد. تنها در هنگام استفاده از این گروه محصولات به SPF موجود در این کرم ها بسنده نکنید و حتما برای محافظت پوست در برابر آفتاب از ضد آفتاب مناسب استفاده نمایید.

کرم سی سی : (CC CREAM)

CC مخفف Color Correction  یا اصلاح رنگ می باشد . این کرم ها نسخه ای پیشرفته تر از کرم های بی بی می باشند و برای رفع قرمزی و زردی پوست استفاده می شود. این گروه از کرم های بی بی سبکتر می باشند و در روی پوست به شما حس جدیدی از سبکی، نرم و پر مانند می دهد و شامل SPF  ای بالاتر نسبت به کرم های بی بی نیز می باشند.

کرم دی دی : (DD CREAM)

DD مخفف Dynamic Do-All می باشد و یک سوپر کرم از ترکیب خواص BB و CC  کرم ها می باشد که بیشتر بر خاصیت Anti Aging  یا ضد پیری تمرکز دارد. با مصرف این گروه چروک ها کم کم محو و خطوط اولیه پوست نمایان تر می شوند، در رنگ پوست بهبود رخ می دهد و نقاط حساس پوست شما محافظت می شود.در اینجا باید اشاره کنیم تنوع این محصول در برند های آرایشی و پوستی نسبت به دو نوع قبل بسیار کمتر می باشد.

خواندن مقاله های بیشتر در سایت رسمی سفیر :http://www.safirperfumery.com



نظرات  (۱)

 

فرق یه شرکت مدعی و دروغگو با یه شرکت خوب در چیه؟
همه جارو پر کنی از نظرات بازاریابان که بگی این محصول خوبه؟؟؟؟!!!

آیا این کرم  را مصرف کرده اید؟

آیا از تاثیرات مخرب آن روی پوست با خبر هستید؟

متاسفانه الارقم تبلیغات و شانتاژهای این شرکت این محصول تاثیرات غیر قابل جبرانی روی پوست داشته و نارضایتی و شکایات از این شرکت قابل پیگیریس....

بیایید با آگاهی اسیر تبلیغات دروغین نشویم

در مراحل بعدی واقعیت راجع به این شرکت را با مثالهای متعدد بیشتر آشکار خواهم کرد

ایراد از محصول است یا از دروغگویی؟؟؟؟!!!!
این مهمترین سوال است

آیا حضور بازاریابانی با نام یا مدرک دکتری که از روی بیکاری رو به توجیه یک دروغگویی حاضر شده اند در شما تاثیر دارد؟
لطفا نظر دهید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی