بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

آنچه برای مجموعه فروشگاه های عطر سفیر اهمیت دارد ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق با بیان ساده به مشتریان خود است چرا که بر این باوریم هر چه شما آگاه تر و اطلاعات شما کامل تر شود به ما نزدیک تر میشوید چرا که فروشگاه های عطرسفیر کلکسیونی از لوکس ترین ، بهترین و اصیل ترین برندهاست . همواره منتظر میزبانی از شما در فروشگاه های عطر سفیر هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

بررسی کاربرد انواع برس های ریمل

عطر سفیر | يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۲ ب.ظ

ریمل یکی از مهمترین بخش های میکاپ خانم هاست به طوریکه آرایش چشم بدون آن کاملا ناقص خواهد ماند. ولی همگی ما در هنگام خرید با انواع ریمل مواجه شده ایم و تنوع بسیار زیاد ریمل ها باعث سردرگمی ما شده است، پس بهتر دیدیم در رابطه با انواع برس های ریمل مطلبی برایتان تهیه کنیم تا انتخاب شما درست و با کاربردی کاملا بر طبق میل شما باشد.

برس مخروطی : TAPERED

این برس ها خاصیت حجم دهندگی و بلند کنندگی را یکجا دارند و به خاطر شکل مخروطی مژه ها را از ابتدا تا انتها پوشش میدهند. این برس ها با تک تک کردن و حجم دادن مژه ها چشم هایی عروسکی را برای شما به ارمغان می آورد وبه همین خاطر عموما در نام این ریمل ها از کلمه DOLL یا عروسک استفاده می شود.

برس انحنایی یا خمیده : CURVED

این برس ها با هدف حالت دادن به مژه ها ساخته شدند. این برس ها حجم دهنده بوده و مژه ها را تک تک می کنند. این برس ها برای افرادی که مژه هایی صاف و بدون حالت دارند پیشنهاد می شود.

برس معمولی یا صاف : STRAIGHT

این برس ها پرکننده، بلند کننده بوده و برای همه نوع مژه کاربرد دارند. این برس ها در قیاس با برس های مخروطی بلندکنندگی کمتر داشته و برای افرادی که مژه هایی پرو بهم پوسته را می پسندند، پیشنهاد می شود.

برس پلاستیکی :PLASTIC

این برس ها کارکردی به مانند برس های مخروطی داشته و مژه ها را تک تک نموده و به آن ها حجم می بخشد.این برس ها بلند کننده هستند. 

برس حالت دار :COMBED

همانطور که از شکل برس نیز مشخص است این برس ها خاصیت حالت دهندگی داشته ، پرکننده و حجم دهنده می باشند و آرایشی رویایی به چشم ها می بخشد.


مرجع مقاله :www.safirperfumery.com

  • عطر سفیر