بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

آنچه برای مجموعه فروشگاه های عطر سفیر اهمیت دارد ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق با بیان ساده به مشتریان خود است چرا که بر این باوریم هر چه شما آگاه تر و اطلاعات شما کامل تر شود به ما نزدیک تر میشوید چرا که فروشگاه های عطرسفیر کلکسیونی از لوکس ترین ، بهترین و اصیل ترین برندهاست . همواره منتظر میزبانی از شما در فروشگاه های عطر سفیر هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آیا از نتایج اعجاب انگیز روغن نارگیل بر پوست و مو آگاه هستید؟

عطر سفیر | چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۱۸ ب.ظ


گاهی انسان مدرن از این همه تنوع محصولات شیمیایی آرایشی، بهداشتی جان به لب شده و یا گاهی دیگر به این محصولات پر رنگ ولعاب اعتمادی نداشته و یا دیگر هیچ یک از این محصولات برای وی کارساز نیست.دلیل هر چه باشد آدمی در جستجوی زیبایی ایست و راز زیبایی همواره در طبیعت نهفته بوده است.

در اینجا با کاربردهای بسیار آسان و قابل اجرا یکی از این عناصر طبیعی، روغن نارگیل آشنا خواهیم شد.

1. لایه بردار صورت : برای رهایی از جوش های سرسیاه و لایه های مرده پوست کافی ایست از ترکیب روغن نارگیل به همراه شکر قهوه ای در میزان یکسان استفاده کنید و این محلول را با لایه بردار خود جایگزین نمایید.

2. پاک کننده آرایش : مقدار کمی از روغن نارگیل را بر پوست خود مالش دهید. چندین دقیقه صبر کنید و با آب ولرم آبکشی نمایید. فقط مواظب باشید روغن به داخل چشمانتان نرود.

3. نرم کننده دست : زمستان آثار مخربی بر پوست مخصوصا پوست دست دارد، نرم کننده هایتان را کنار نهاده و فقط مقدار کمی از روغن نارگیل را جهت حفظ رطوبت پوست دستتان استفاده کنید.

4. نرم کننده مو های خشک : اگر موهایی خشک، شکننده و نازک دارید ساعتی قبل از استحمام موهایتان را به روغن نارگیل آغشته و سپس طبق روال معمول از شامپو و نرم کننده در حمام استفاده نمایید.

5. از بین برنده شوره سر : شوره سر توسط قارچی به نام مالاسزیا ایجاد می شود، روغن نارگیل با خواص ضد قارچی در ترفیع این مشکل به شما کمک خواهد کرد.

6. مژگان بلند : هرچند که پزشکان تنها داروهای دارای تایید پزشکی را عاملی جهت بلند کردن مژه می دانند ولی استفاده مقدار کمی از این روغن روی مژه ها، آن ها را بلندتر و پرتر نشان می دهد.

7. خمیردندان طبیعی : برای بدست آوردن خمیر دندان طبیعی کافیست که یک اندازه یکسان از روغن نارگیل و جوش شیرین را مخلوط کنید و اگر طمع نعناع را نیز دوست دارید اندکی روغن نعناع نیز به خمیر دندان طبیعی خود اضافه کنید.نتیجه دندان هایی سفید به مانند مروارید خواهد بود.

8. مام زیر بغل : اسید لوریک موجود در روغن نارگیل به از بین بردن باکتری های بد بو کمک خواهد کرد، البته باید اشاره کنیم که این روغن تعریق را از بین نخواهد برد.

به نقل از وب سایت رسمی فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی