بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

آنچه برای مجموعه فروشگاه های عطر سفیر اهمیت دارد ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق با بیان ساده به مشتریان خود است چرا که بر این باوریم هر چه شما آگاه تر و اطلاعات شما کامل تر شود به ما نزدیک تر میشوید چرا که فروشگاه های عطرسفیر کلکسیونی از لوکس ترین ، بهترین و اصیل ترین برندهاست . همواره منتظر میزبانی از شما در فروشگاه های عطر سفیر هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

رفرنس و یا مدل عطر زنانه ورساچه یلو دایموند اینتنس

عطر سفیر | يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۱۴ ب.ظ

Yellow Diamond Intense Versace for women

این عطر زنانه نسخه متفاوتی از ورژن عطر زنانه ورساچه یلودایموند محصول سال 2011 است . رایحه ای درخشان تر ، شفاف تر و تاثر گذار تر محصول سال 2014 از برند معتبر ورساچه . این عطر زنانه در یک نگاه رایحه ای گلی دارد. عطر زنانه ورساچه یلو دایموند اینتنس با رایحه های بالنگ ، نرولی (روغن شکوفه مرکبات) و ترنج و گلابی آغاز میشود. نت میانی این عطر زنانه ترکیبی از رایحه های یاس ، شکوفه پرتقال مدیترانه ای ، زنبق فریزیلا و اسمانتوس است. عطر زنانه ورساچه یلو دایموند اینتنس به نرمی و لطافت هر چه تمام تر در نت پایانی رایحه های کهربا ، صمغ ، چوب گایاک و مشک را به یادگار میگذارد.

فروشگاه آنلاین سفیر

نظرات  (۱)

  • فلورمارشاپ
  • بالم لب چیست؟

    امروزه بالم لب بهترین محصول مراقبتی بین افراد است. این محصول در اوایل دهه 1880 اختراع شد و از آن زمان به بعد، محصول محبوبی بوده که توسط مردم خریداری شده است.

    چرا بالم لب یک محصول مراقبتی شناخته شده است؟ زیرا بالم لب ارگانیک است؛ بنابراین وقتی می‌توانید لب‌های خود را با مواد و روغن‌های ارگانیک تغذیه کنید، سلامتی لب‌های خود را با مواد مصنوعی، پارابن و سموم به خطر نیدازید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی