بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

آنچه برای مجموعه فروشگاه های عطر سفیر اهمیت دارد ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق با بیان ساده به مشتریان خود است چرا که بر این باوریم هر چه شما آگاه تر و اطلاعات شما کامل تر شود به ما نزدیک تر میشوید چرا که فروشگاه های عطرسفیر کلکسیونی از لوکس ترین ، بهترین و اصیل ترین برندهاست . همواره منتظر میزبانی از شما در فروشگاه های عطر سفیر هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

رفرنس و یا مدل عطر مردانه امبلم مون بلان : Emblem Mont Blanc for men

عطر سفیر | دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵ ق.ظ



عطر مردانه امبلم مون بلان در دو ورژن اوریجینال و عطر مردانه امبلم مون بلان اینتنس در سال 2014 روانه دنیای عطر ها گردید . خانه عطر مون بلان این عطر مردانه را نماد جوهر و اصالت برند معتبر مون بلان میداند. عطر مردانه امبلم مون بلان از همان ابتدا رایحه های جذاب، قوی و پرتضادی را ارائه میدهد این عطر مردانه در نت ابتدایی خود رایحه های مریم گلی ، هل و گریپ فروت را منتشر میکند. در قلب این عطر مردانه رایحه های ربگ نفشه و دارپین قرار دارد و در نهایت عطر مردانه امبلم مون بلان در نت پایانی خود رایحه های دانه تونکا و چوب را به یادگار میگذارد. 

به نقل از وب سایت رسمی فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی