بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

آنچه برای مجموعه فروشگاه های عطر سفیر اهمیت دارد ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق با بیان ساده به مشتریان خود است چرا که بر این باوریم هر چه شما آگاه تر و اطلاعات شما کامل تر شود به ما نزدیک تر میشوید چرا که فروشگاه های عطرسفیر کلکسیونی از لوکس ترین ، بهترین و اصیل ترین برندهاست . همواره منتظر میزبانی از شما در فروشگاه های عطر سفیر هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مدل و یا رفرنس عطر زنانه ارکید : Orchid Version Horseball for women

عطر سفیر | چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۵۹ ق.ظ


در سال 2010 رایحه ای شرقی از کمپانی هورس بال به نام ارکید به دنیای عطری وارد شد. رنگ مشکی و طلایی شیشه عطر زنانه ارکید حسی مرموز و، سرشار از شادی های زمینی و شورانگیز را در وجود صاحبش بیدار می نماید.این عطر زنانه در نت ابتدایی این دنیای مرموز فلفل صورتی و رایحه پرطراوت ترنج، و برگ انگور سیاه را گنجانده است.در نت میانی این عطر زنانه گلزاری خوشبو از رایحه های یاس گل مریم و لانگ لانگ برپاست. در نهایت رایحه های گرم و شیرین نعناع هندی، وانیل و چوب صندل یادگاری فراموش ناپذیر ازاین عطر زنانه خواهند بود .این عطر زنانه پیشنهادی مناسب برای شب های سرد پائیزی و زمستانی ایست.

به نقل از وب سایت رسمی فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی