بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

آنچه برای مجموعه فروشگاه های عطر سفیر اهمیت دارد ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق با بیان ساده به مشتریان خود است چرا که بر این باوریم هر چه شما آگاه تر و اطلاعات شما کامل تر شود به ما نزدیک تر میشوید چرا که فروشگاه های عطرسفیر کلکسیونی از لوکس ترین ، بهترین و اصیل ترین برندهاست . همواره منتظر میزبانی از شما در فروشگاه های عطر سفیر هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تیرگی دور چشم

عطر سفیر | شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۲۴ ق.ظ


تیرگی دور چشم ممکن است بنا به دلایل مختلفی از قبیل خستگی، کار زیاد، تنظیم نبودن ساعت خواب و تغذیه نامناسب، استرس و یا در گروهی از افراد به علت عدم خون‌رسانی مناسب به ناحیه چشم و یا ناراحتی‌های کلیوی به وجود آید. محصولات آرایشی بسیاری در جهت رفع این مشکل وجود دارد ولی ممکن است ترکیبات شیمیایی موجود در این محصولات برای پوست حساس دور چشم مضر باشد. در اینجا قصد داریم شمار ا با راه حل های طبیعی که در رفع تیرگی دور چشم موثر اند، آشنا سازیم.

خیار و سیب زمینی : برش هایی نازک از خیار و سیب زمینی را بر روی چشم قرار دهید و پس از 15 دقیقه اثر این دو میوه را در رفع تیرگی ببینید. برای اثر بخشی بیشتر می توانید برش های خیار را در فریزر قرار دهید. حتی می توان از آب سیب زمینی و خیار برای کل صورتتان نیز استفاده کنید.

چای کیسه ای : برگ چای به‌دلیل داشتن ماده‌ای به نام «تانین» موجب بهبود سیاهی و تیرگی دور چشم شده و همین‌طور از بروز پف و تورم در این ناحیه نیز پیشگیری می‌کند. برای بهبود کبودی و سیاهی دور چشم، استفاده از چای کیسه‌ای مرطوب و سرد پیشنهاد می شود. پس از استفاده از چای کیسه‌ای به محض آن‌که کیسه چای حرارت خود را از دست داد، آن را روی چشم‌تان بگذاریدو اجازه دهید به‌مدت 20دقیقه روی چشم‌ها و ناحیه زیر چشم باقی بماند. 

روغن بادام : روغن بادام برای پوست‌های حساس و ظریف اطراف چشم بسیار مفید است. این روغن را شب قبل از خواب روی پلک و دور چشم بمالید و صبح روز بعد با آب سرد آن را بشویید. حداقل به مدت یک ماه این کار را تکرار کنید، خواهید دید که حلقه‌های تیره زیر چشم تا حد بسیار زیادی محو شده اند.

گوجه فرنگی : یک یا دو عدد گوجه فرنگی را با یک قاشق غذاخوری آب لیمو و کمی آرد و میزان بسیار کمی زردچوبه مخلوط کنید، خمیر بدست آمده را در محل تیرگی بگذارید. این مخلوط در رفع تیرگی دور چشم موثر است.

برگ نعناع تازه : 2 تا 3 قاشق از برگ‌های نعنا را درون 2‌ لیوان آب بریزید و آن را روی حرارت کم قرار دهید تا بجوشد. سپس عصاره به‌دست آمده را صاف کرده و اجازه دهید سرد شود. در این مرحله دستمالی تمیز و نخی را به عصاره نعنا آغشته کرده و آن را روی چشم‌ها بیندازید و درصورتی که امکان آن را دارید، بگذارید تمام شب روی صورت‌تان باقی بماند.

علاوه بر موارد ذکر شده تنظیم زمان خواب، مصرف سبزیجات، نوشیدن آب، استفاده از عینک آفتابی، مرطوب کردن دور چشم نیز از عوامل موثر در رفع تیرگی چشم می باشند

به نقل از وب سایت رسمی فروشگاه های عطر و لوازم آریش سفیر.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی