بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

آنچه برای مجموعه فروشگاه های عطر سفیر اهمیت دارد ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق با بیان ساده به مشتریان خود است چرا که بر این باوریم هر چه شما آگاه تر و اطلاعات شما کامل تر شود به ما نزدیک تر میشوید چرا که فروشگاه های عطرسفیر کلکسیونی از لوکس ترین ، بهترین و اصیل ترین برندهاست . همواره منتظر میزبانی از شما در فروشگاه های عطر سفیر هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مناسب ترین پاک کننده برای پوستتان چیست؟

عطر سفیر | شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۴۰ ب.ظ


خانمی در جستجوی مناسب ترین پاک کننده برای حفظ زیبایی پوست خود به دنبال پاسخ این سوال بوده است. در متن زیر ضمن بررسی انواع پوست، نوع پاک کننده مناسب معرفی خواهد شد.


پوست نرمال: استفاده از پاک کننده های لایه بردار و حاوی نرم کننده برای حفظ تعادل پوست نرمال پیشنهاد می شود. فوم و یا ژل هایی که با آب استفاده می شوند برای پوست های نرمال مناسب است.

پوست خشک: همواره به ترکیبات محلول پاک کننده توجه کنید و از ترکیبات شیمیایی حاوی سدیم و آمونیوم بپرهیزید زیرا این مواد خشکی پوست را تشدید می نمایند. کرم های پاک کننده حاوی نرم کننده انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود. اگر مشکلات پوستی از قبیل آکنه ندارید روغن های پاک کننده نیز مناسب خواهد بود.

پوست چرب: ژل های پاک کننده برای پوست چرب توصیه می شود زیرا این ژل ها بدون حذف روغن های لازم برای پوست، چربی را از پوست شما پاک خواهند کرد.

پوست های حساس: صاحبان پوست های حساس به شدت از شوینده های معطر و حاوی مواد نگهدارنده بپرهیزند. مایع های بدون ترکیبات زاید و یا صابون برای پوستان حساس توصیه می شود.

پوست های مختلط: پوست مختلط به پوستی اطلاق می شود که حالت دوگانه داشته و پوست در قسمتی تمایل به خشکی داشته و در قسمتی دیگر چرب می باشد.برای پوستان مختلط فوم های پاک کننده پیشنهاد می شود.

توجه: قبل از استفاده از هرگونه محصول پوستی، آرایشی با دکتر و یا مشاوران پوستی خود مشورت نمایید.

به نقل از وب سایت رسمی فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی