بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

آنچه برای مجموعه فروشگاه های عطر سفیر اهمیت دارد ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق با بیان ساده به مشتریان خود است چرا که بر این باوریم هر چه شما آگاه تر و اطلاعات شما کامل تر شود به ما نزدیک تر میشوید چرا که فروشگاه های عطرسفیر کلکسیونی از لوکس ترین ، بهترین و اصیل ترین برندهاست . همواره منتظر میزبانی از شما در فروشگاه های عطر سفیر هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سری عطر زنانه شنل کوچکتر می شود

عطر سفیر | دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷ ب.ظ



کمپانی فرانسوی شنل خبر از عرضه سه عطر زنانه سری چنس (Chanel Chance) در بطری های جدید در اوایل سال 2015 داد. عطر های زنانه و محبوب چنس، چنس او فرش و چنس او تندر بعد از بطری های 50، 100 و 150 میلی لیتری در سال بعد در اندازه 35 میلی لیتری ظاهر خواهند شد. قبل از این فقط عطر زنانه چنس ادو پرفیوم در اندازه 35 میلی لیتری موجود بود و حالا نوبت 3 نسخه ادو توالت این سری شنل رسیده است که در بازار عطری بدرخشند. طبق گفته کمپانی این شیشه قابلیت حمل آسان داشته و برای کسانی که دوست دارند مقدار کمتر و کوچکتری از عطر های شنل را خریداری کنند، تولید شده است.

به نقل از وب سایت رسمی فروشگاه ای عطر و لوازم آرایش سفیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی