بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

آنچه برای مجموعه فروشگاه های عطر سفیر اهمیت دارد ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق با بیان ساده به مشتریان خود است چرا که بر این باوریم هر چه شما آگاه تر و اطلاعات شما کامل تر شود به ما نزدیک تر میشوید چرا که فروشگاه های عطرسفیر کلکسیونی از لوکس ترین ، بهترین و اصیل ترین برندهاست . همواره منتظر میزبانی از شما در فروشگاه های عطر سفیر هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

معرفی 5 نرم افزار آرایشی و زیبایی

عطر سفیر | چهارشنبه, ۳ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۵۲ ب.ظ



1. Skinbetter این نرم افزار  لوازم آرایش و زیبایی رایگان بوده و فقط با یک عکس از شما، پوستتان را با تکنولوژی تشخیص امراز پوستی اسکن کرده و بزرگترین مشکلات پوستی تان را با معرفی محصولات درمانی ارایه میدهد.

2. Makeup Genius By L'ORÉAL Paris  یک نرم افزار رایگان و بسیار جالب از کمپانی اورال پاریس که به صورت آن لاین و بدون احتیاج به اپلود تصویرتان و با دوربین گوشی هوشمند شما، متدهای مختلف آرایش و استفاده از  لوازم آرایش و زیبایی را به راحتی بر چهره متحرکتان اجرا می کند.

3. Facetune نرم افزار ویرایش پوست، تغییر رنگ دندان و از بین بردن چشم قرمز (Red eye)که جای فتوشاپ را در گوشی شما پر خواهد کرد.

4. Stash یک نرم افزار جدید و رایگان که با وارد کردن اطلاعات محصولات  لوازم آرایش و زیبایی ،آرایشی و بهداشتی شما از قبیل زمان خرید و غیره مقدار موجودی لوازم شما را اعلام می کند. این نرم افزار برای خانم هایی که در دنیای آرایشی غرق شده و نمی توانند موجودی خود را دنبال کنند بسیار مفید خواهد بود.

5. Hair Color By Modiface امتحان رنگ های مختلف اکنون راحتتر شده و با این نرم افزار رایگان شما می توانید رنگ های مختلف را به صورت کاملا طبیعی بر موهایی خود امتحان کنید.

به نقل از وب سایت رسمی فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی