بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

آنچه برای مجموعه فروشگاه های عطر سفیر اهمیت دارد ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق با بیان ساده به مشتریان خود است چرا که بر این باوریم هر چه شما آگاه تر و اطلاعات شما کامل تر شود به ما نزدیک تر میشوید چرا که فروشگاه های عطرسفیر کلکسیونی از لوکس ترین ، بهترین و اصیل ترین برندهاست . همواره منتظر میزبانی از شما در فروشگاه های عطر سفیر هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جشن سالگرد 250 سالگی کمپانی باکارات و تولد لوکس ترین عطر دنیا

عطر سفیر | دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۹ ق.ظ



250 سال بعد از تاسیس کارخانه کریستال سازی باکارات و در روز سالگرد آن عطر رژ  540(Rouge 540)  هدیه این کمپانی به دنیا گردید. اجازه ی بنای این کارخانه در فرانسه در سال 1764 توسط لویی پانزدهم صادر شد و در سال 1907 کارخانه باکارات تولیدی بی نظیر و تعداد 4000 شیشه عطر در روز را تجربه کرد. اکنون در 250 امین سالگرد باشکوه این کمپانی، عطر رژ 540 در تعداد محدود و 250 عدد در شیشه ای دست ساز کریستالی و برش های خاص تولید شده و ارزش هر شیشه لوکس این عطر 4800 دلار می باشد. این قیمت شاید برای استفاده روزانه مقداری گران و حتی بسیار لوکس باشد اما به جرات می توان گفت که عطر رژ 540 بهترین و لوکس ترین هدیه برای کلکسیونرهای عطری می باشد.

مرجع : وب سایت رسمی فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی