بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

آنچه برای مجموعه فروشگاه های عطر سفیر اهمیت دارد ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق با بیان ساده به مشتریان خود است چرا که بر این باوریم هر چه شما آگاه تر و اطلاعات شما کامل تر شود به ما نزدیک تر میشوید چرا که فروشگاه های عطرسفیر کلکسیونی از لوکس ترین ، بهترین و اصیل ترین برندهاست . همواره منتظر میزبانی از شما در فروشگاه های عطر سفیر هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مدل و یا رفرنس عطر زنانه ژو آمور کنزو

عطر سفیر | سه شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۰ ب.ظ

Jeu d’Amour Kenzo EDP for women :

در سال 2014 نسخه ای جدید به نام عطر ژو آمور کنزو به مجموعه آمور کمپانی کنزو ملحق گردید. این عطر زنانه با رایحه ی گلی، میوه ای و خوش طعم خود دل هر کسی را خواهد ربود. عطر زنانه ژو آمور هرم بویایی خود را با رایحه ی خوشبو انار و پرتغال سرخ و برگ های چای آغاز می کند و در نت میانی با رایحه ی زنبق و گل مریم هم آهنگ گشته به رایحه ای فوق العاده زنانه جان می بخشد.این عطر زنانه در پایان با رایحه ای متشکل از مشک و چوب صندل بر روی پوست، ماندگار می گردد. نسخه ادو توالت عطر زنانه ژو آمور کنزو نیز در سال 2015 روانه بازار خواهد شد.


خریدی امن در www.safirperfumery.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی