بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

آنچه برای مجموعه فروشگاه های عطر سفیر اهمیت دارد ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق با بیان ساده به مشتریان خود است چرا که بر این باوریم هر چه شما آگاه تر و اطلاعات شما کامل تر شود به ما نزدیک تر میشوید چرا که فروشگاه های عطرسفیر کلکسیونی از لوکس ترین ، بهترین و اصیل ترین برندهاست . همواره منتظر میزبانی از شما در فروشگاه های عطر سفیر هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مدل و یا رفرنس عطر زنانه هایپنوتیک پویزن ادو پرفیوم

عطر سفیر | يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۴۹ ب.ظ

مدل و یا رفرنس عطر زنانه هایپنوتیک پویزن ادو پرفیوم


Hypnotic Poison Eau de Parfum Christian Dior for women :

نسخه اورجینال عطر زنانه هایپنوتیک پویزن در سال 1998 توسط خانه مد کریستین دیور رونمایی گردید از آن پس تاکنون ترکیبات و رایحه های مختلف این عطر جاودانه تولید و روانه بازار می گردد. در سال 2014 نسخه ی ادو پرفیوم این عطر زنانه با به تصویر کشیدن رایحه ای پر رمز و راز و هیجانی تر پا به دنیای دیور گذاشت. رایحه ای مرموز و شرقی که با رایحه ی شیرین وانیل احاطه گشته اشت. عطر زنانه هایپنوتیک پویزن ادو پرفیوم نت بتدایی خود را با رایحه ای شیرین از بادام و شیرین بیان ( ریشه ی گیاهی که در علم طب نیز کاربرد دارد و 50 برابر شیرین تر از شکر است) آغاز می نماید. این عطر زنانه در نت میانی رایحه ی یاس رازقی (و یا یاس عربی) را در کنار شکوفه های پرتغال ارایه می دهد و در نهایت به رایحه ی وانیل و دانه های تونکا در نت پایانی پیوند می خورد . عطر زنانه هایپنوتیک پویزن ادو پرفیوم مناسب استفاده در میهمانی های شبانه می باشد.


فروشگاه آنلاین سفیر

  • عطر سفیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی