بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

آنچه برای مجموعه فروشگاه های عطر سفیر اهمیت دارد ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق با بیان ساده به مشتریان خود است چرا که بر این باوریم هر چه شما آگاه تر و اطلاعات شما کامل تر شود به ما نزدیک تر میشوید چرا که فروشگاه های عطرسفیر کلکسیونی از لوکس ترین ، بهترین و اصیل ترین برندهاست . همواره منتظر میزبانی از شما در فروشگاه های عطر سفیر هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات


عطر زنانه زیپو برک زون  در یک نگاه رایحه ای اشتها براگیز (رایحه ای جدید در میان خانواده بویایی که بیشتر از ترکیب رایح های میوه ای و گلی بدست می آید ، خلق این رایحه به تولید عطر زنانه انجل تیری موگلر باز میگردد و پیله ای از خیال های کودکی را میتند . حسی سرشار از زیاده روی و بی خیالی . عموماً این رایحه را در آب نبات ها ، باسلق و ... میتوان استشمام کرد)، گلی و شیرین دارد که در سال 2014 روانه دنیای عطر ها گردید . این عطر زنانه در نت ابتدایی خود ترکیبی از رایحه های آلبالو ، هلو و لیمو را به تصویر میکشد . نت میانی عطر زنانه زیپو برک زون  ترکیبی از رایحه های گل برف ، یاس و کارامل را شامل میشود و در نهایت رایحه های وانیل ، نعناع هندی ، سدر ویرجینیا و کهربا حسن ختام عطر زنانه زیپو برک زون  خواهند بود.

به نقل از وب سایت رسمی عطر و لوازم آرایش سفیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی