بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

آنچه برای مجموعه فروشگاه های عطر سفیر اهمیت دارد ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق با بیان ساده به مشتریان خود است چرا که بر این باوریم هر چه شما آگاه تر و اطلاعات شما کامل تر شود به ما نزدیک تر میشوید چرا که فروشگاه های عطرسفیر کلکسیونی از لوکس ترین ، بهترین و اصیل ترین برندهاست . همواره منتظر میزبانی از شما در فروشگاه های عطر سفیر هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

خبری جدید برای طرافداران برند گوچی

عطر سفیر | چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹ ب.ظ


بالاخره برند لوکس و ایتالیایی گوچی لاین آرایشی خود را که متشکل از 200 محصول می باشد را رونمایی نمود و توانست جای خود را در کنار دیگر برندهای آرایشی لوکس مانند شانل، دیور و ایو سن لوران باز کند. این لاین آرایشی در شو لباس بهار 2015 این کمپانی توسط مدل های گوچی به نمایش گذاشته شد و چهره تبلیغاتی لاین آرایشی گوچی دختر 28 ساله پرسنسس موناکو و نوه گریس کلی مشهور، شارلوت کسیراکی ایست که خود نشانی از تجملاتی بودن این لاین آرایشی را دارد.محصولات آرایشی گوچی از اکتبر سال 2014 در مغازه های منتخب دنیا موجود و آماده به ارمغان آوردن دنیای لوکس گوچی برای طرفدارانش می باشد.


 به نقل از وب سایت رسمی فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی