بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

بلاگ فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر

ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق

آنچه برای مجموعه فروشگاه های عطر سفیر اهمیت دارد ایجاد نگاهی متفاوت به عطر و لوازم آرایشی با رویکرد ارئه اطلاعات کامل و دقیق با بیان ساده به مشتریان خود است چرا که بر این باوریم هر چه شما آگاه تر و اطلاعات شما کامل تر شود به ما نزدیک تر میشوید چرا که فروشگاه های عطرسفیر کلکسیونی از لوکس ترین ، بهترین و اصیل ترین برندهاست . همواره منتظر میزبانی از شما در فروشگاه های عطر سفیر هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات


عطر مردانه من این بلک بولگاری محصول 2014 ، سورپرایز 130 سالگی این عطر مردانه که توسط بولگاری تولید میگردد. شیشه این عطر مردانه ظاهر ورژن سال 2010 آن را حفظ نموده است . عطر مردانه من این بلک بولگاری 2014 جسور و جذاب است و نیم نگاهی به اسطوره های یونان باستان همچون ولکان رب النوع آتش و فلزکاری دارد . این عطر مردانه رایحه ای مدرن را به تصویر میکشد که در نت ابتدایی رایحه های ادویه ای و در نت میانی ترکیبی از رایحه های چرم ، شقایق و گل مریم و در نت پایانی رایحه های صمغ ، دانه تونکا و چوب ورا را شامل میشود . این عطر مردانه خاص شبهای پاییزیست.

به نقل از وب سایت رسمی فروشگاه های عطر و لوازم آرایش سفیر


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی